Market launch of the JAG brand. The JAG brand was used for parts and components from in-house production and from cooperating companies. Development of the first in Poland, modern catalog of spare parts for combine harvesters and straw presses. The catalog allowed for simplified ordering of parts for the entire range of Western harvesters and greatly facilitated customer service. The company presented its offer for the first time at the international agricultural fair “Polagra” in Poznań.
Ostatnie wpisy
- Kiedy naprawiać, a kiedy wymienić? – porównanie kosztów i trwałości części oryginalnych vs zamienników | GĄSKA
- Jak przygotować maszynę do pracy w upale? Eksploatacja w ekstremalnych warunkach pogodowych | GĄSKA
- Najczęstsze awarie maszyn w czasie żniw – i jak im zapobiegać dzięki właściwej konserwacji | GĄSKA
- Jak uniknąć przestojów podczas żniw? – checklista kontrolna dla kombajnów i pras | GĄSKA
- Bezpieczeństwo podczas pracy z maszynami do zbioru zielonki (sianokosy, produkcja sianokiszonki) – aspekty techniczne i ludzkie | GĄSKA
Najnowsze komentarze